Reddingsbrigade Nederland en de kinderzender Nick jr. maken zich ook in 2018 weer sterk voor veiligheid voor jonge kinderen op stranden en andere reacreatiegebieden. Op tweede Pinksterdag, 21 mei 2018, start de nieuwe landelijke campagne.

Voor het informeren van ouders en kinderen over veiligheid in en om het water wordt Zuma, de lifeguardhond uit de succesvolle Nickelodeon-serie PAW Patrol, ingezet. PAW Patrol is al bijna vijf jaar te zien bij Nick jr. en is populair diir de mix van humor, stoere voertuigen en hun probleemoplossend vermogen.

Reddingsbrigade Nederland en Nick jr. starten met de campagne op maandag 21 mei met een “PAW Patrol stranddag bij de Reddingsbrigade” op het strand van Scheveningen. Vanaf 13:00u zijn kinderen met hun ouders van harte welkom op het strand voor een leuke, leerzame middag met allerlei activiteiten.

Ook zal vandaag door lifeguards van de Reddingsbrigade worden gestart met het uitdelen van de gratis PAW Patrol 06-polsbandjes op het strand en bij reacreatieplassen. Op deze bandjes kan de naam van het kind en het 06-nummer van de ouder worden geschreven en dat maakt dat een kind veel sneller veilig terug is bij zijn of haar ouders. In totaal zijn er 200.000 bandjes beschikbaar.

Wil je erbij zijn? Ga naar post 4 van de Haagse Vrijwillige Reddingsbrigade, ter hoogte van de Keizerstraat.

 

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *